mai kelik abe wei..

hello dunia..lama sudah membisu.Banyak kerja assignment , komitmen , program , exam n bermacam lagi hal yang dilalui dalam diam.sekarang ni baru boleh relaks lega sikit la sbb tengah cuti. Tu pun tak dapat kelik..haisshh..ada prog Cultural Village 09 la pulok kat n9 9-12hb .Pecah palo la aku duk mikir nak sangkut bunting , banner, n segala macam kerja publisiti termasuk 'Windy-Paper' ---> menatang apa nie?haha..tapi takpe, it is worth it.. doh mu kato anok seni, keno berkorban la skit untuk komuniti.takkan mu duk harap komuniti jah bagi ke mu.aloh..'Give n take' for granted la lebih kurang..hehe..huh..merapu plok,aku manusio paling dop pandai merapu.aku nak share sesuatu dengan dunia nh.nanti la ek..just nak inform dunia:
irmansadoz is back and he want to write back:8)



shhhhh..im back

8 comments:

whateverhernameis said...

:)

mohd azlan b. adnan said...

amru da pulang..hee..

Irmansadoz said...

oh.encik GaLan mengintai tirai kamar blogku rupanya..hehe..apsal short sem aku xnmpak ko?ko bertapa ke?

Irmansadoz said...

urrmmm...

Munsyi said...

sengal. pehal lak give and take for granted. haha.

weh,daftar bilik ak awal utk blok A. ak kna g UTM johor weekend ni. ak call bkan nk angkat. cis.

syaaban said...

Amir-gedIr ni merapu je kejer.
Haha.

Irmansadoz said...

ohh shubbino (shubah + nono ) ..hanya orang yg pandai bergurau je memahami 'give n take' for granted.hehe..lorr..aku n yusri harapkan ko daftar sb ktorg da dpt lidv,mgkin dpt bilik tetap..

Irmansadoz said...

pantang sebut GaLan , GaBan pun nak juga menyampuk..jeloz la tue!

Post a Comment